Expertise – Automotive & Equipment

Netwerk & implementatie

  • Netwerkstrategie en potentieel ontwikkeling (o.a. aanpakken white spots)
  • Opzetten en doorvoeren merkklantcontactstrategie (o.a. inrichten centraal / decentraal BDC / KCC)
  • Realtime netwerk performance

Sales & service

  • Omzet vergroten binnen bestaande klanten en aantrekken nieuwe klanten
  • Realiseren kosten besparing binnen werkplaats en verkoopproces
  • Brutomarge verhogen per klanttransactie

Customer intimacy & value management

  • Verhogen loyalty & klanttevredenheid
  • Uit handen nemen van klantcontact (o.a. APK & onderhoud)
  • Audits & Mystery shopping

Marketing & Business intelligence

  • CRM strategie, multichannel & data integratie
  • Digital marketing strategie opzetten en ondersteunen
  • Marktonderzoek naar doelgroep en potentieel
  • Klantprofilering en triggers-for-action implementeren voor particulier en zakelijk verkoopteam

Business recovery & turn around

  • Bedrijfsherstructurering & potentieel uitnutting
  • Rendementsverbetering realiseren
  • Gedragsverandering & verbeteren resultaatsgerichtheid