Over MSR

MSR Consulting Group is een toonaangevend adviesbureau met ruim 20 jaar ervaring in de automobielsector. Wij begeleiden importeurs en dealerbedrijven bij de implementatie van CRM en bij het maken van juiste strategische keuzen. Zo begeleiden wij bij 100% opvolging van leads en Direct Mail acties, sales boosting activiteiten, attitude verandering van de verkoop, en bij het verbeteren van het rendement.

Geïntegreerde dienstverlening

MSR biedt een geïntegreerde dienstverlening bestaande uit marktonderzoek, conceptontwikkeling, implementatie van adviezen en training met de doelstelling om concrete en structurele verbeteringen in organisaties door te voeren

MSR is de partner bij grootschalige verbetertrajecten. Wij zijn praktisch, maar ook sterk resultaat gericht en laten daadwerkelijke resultaten zien; meer tevreden en loyale klanten, sterkere organisaties & betere financiële resultaten.

Op basis van partnership en maatwerk worden langdurige relaties met opdrachtgevers aangegaan voor de begeleiding tijdens de verschillende fasen van het veranderingsproces.

Door het continu volgen van de marktontwikkelingen, het initiëren van branchestudies en het uitvoeren van vele projecten in de automobielsector kunnen de MSR-adviseurs u met een geavanceerd ‘automotive’ dienstenpakket van dienst zijn.

  • 1. Value for money

    Met onze opdrachtgevers spreken wij concrete resultaten met betrekking tot onze inzet af, door vooraf concrete doelstellingen te formuleren en de realisatie hiervan achteraf te toetsen. Zo kunnen wij iedere keer opnieuw waar voor uw geld leveren.

  • 2. Partnership

    Met management en medewerkers van onze opdrachtgevers wordt in teamverband gewerkt aan het realiseren van de vastgestelde doelstellingen. Tijdens de projecten vindt hierdoor in belangrijke mate kennisoverdracht plaats. Het belang van de opdrachtgever staat altijd op de eerste plaats. Meedenken, vooruitdenken, heldere communicatie en samenwerken zijn sleutelwoorden in dit kader.

  • 3. Maatwerk

    Onze dienstverlening is op de specifieke behoeften en omstandigheden van elke afzonderlijke opdrachtgever toegespitst. Wij kiezen niet voor een one-size-fits-all-benadering maar kijken naar de aspecten die de opdrachtgever onderscheiden van haar omgeving en naar de specifieke probleemstelling en passen daar onze dienstverlening op aan.

  • 4. Innovatie dienstverlening

    MSR werkt continu aan de innovatie van haar dienstverlening door eigen kennisontwikkeling in interne practice groups en contacten in binnen- en buitenland. Daarbij zet MSR goed getrainde en deskundige adviseurs in. Op deze wijze weet MSR het concurrentievoordeel van haar opdrachtgevers te vergroten.

Feiten & Cijfers

Oprichting MSR
1994

Focus op Customer Value Management

Uitbreiding Partnergroep
2000

Uitbreiding producten & dienstenaanbod

Groei
2004

Verhuizing naar Naarden

Start branchegerichte focus

Sterke uitbreiding klantenportfolio

Oprichting callcenter marktonderzoek
2008

Focus op Automotive

Versteviging eigen data- & software applicaties

Uitbouw callcenter Telemarketing

Opening nieuw kantoor Naarden
2014

Volledige marktpenetratie Automotive

Ontwikkeling sales performance coaching & training

Lancering Fleetdatabase

Doorontwikkeling leadgeneratie
2018

Versteviging B2B tooling & data aanbod

Uitbreiding naar landbouw mechanisatie (aanverw. business)

Uitbreiding projecten Benelux

Verdieping producten & diensten
2023

Ontwikkeling & groei organisatie

Uitbreiding naar andere branches

Uitbouw Benelux projecten