Als de koop gesloten is valt er nog een wereld te winnen

Als de koop gesloten is valt er nog een wereld te winnen

Om in de Aftersales succesvol en gericht marktbewerking uit te voeren is het essentieel....
Read more

Verbetering klantgerichtheid

Verbetering klantgerichtheid

Een levensverzekeraar merkte een omzetdaling, die te wijten was aan een afnemende klanttevredenheid over de dienstverlening....
Read more

Bedrijfsherstructurering

Bedrijfsherstructurering

De dga van een middelgrote autodealer heeft ons gevraagd om hem met raad....
Read more

Opzetten klantcontactcenter (KCC)

Opzetten klantcontactcenter (KCC)

Grote dealerorganisatie wilde een sterke verbetering in bereikbaarheid realiseren....
Read more

Netwerkstrategie

Netwerkstrategie

MSR is gevraagd gezamenlijk te bepalen hoeveel outlets noodzakelijk zijn....
Read more

Omzetvergroting en winst maximalisatie bij bestaande klanten

Omzetvergroting en winst maximalisatie bij bestaande klanten

Een volume merk wilde haar omzet vergroten. Uit een analyse van MSR bleek dat er....
Read more

Optimalisatie aansturing werkplaats

Optimalisatie aansturing werkplaats

Na het 1e kwartaal hebben we aangegeven dat wij het gevoel hadden dat....
Read more

Wat je presteert ben je zelf

Wat je presteert ben je zelf

Als onderdeel van de wereldwijde groei- en netwerkstrategie, is MSR Consulting Group ingeschakeld om....
Read more

Proactief klantcontact in de aftersales

Proactief klantcontact in de aftersales

Voor dealer is het vaak de vraag hoe om met slechts beperkte capaciteit binnen de organisatie....
Read more

Sparring partner op directie niveau

Sparring partner op directie niveau

De nieuwe directie had niet het volledige vertrouwen van de importeur....
Read more