CRM strategie

CRM strategie

Een Nederlandse importeur van een volumemerk is op zoek naar de optimale CRM strategie....
Read more

Klantbeloften

Klantbeloften

MSR heeft het klantbeloften programma uitgerold, waardoor de interne doelen voor....
Read more

Je oogst wat je zaait! Meer oogsten door professionalisering

Je oogst wat je zaait! Meer oogsten door professionalisering

’’Mijn aftersalesomzetten lopen terug”, “Het is steeds moeilijker om klanten te behouden”.
Read more

Modelintroducties / Productintroducties

Modelintroducties / Productintroducties

Een goed gecoördineerde strategie en planmatige aanpak is essentieel voor een succesvolle introductie van....
Read more

Marktonderzoek

Marktonderzoek

Om succesvol te zijn en blijven in het winnen van nieuwe....
Read more

Minder klanten, meer leads. Hoe doe je dat?

Minder klanten, meer leads. Hoe doe je dat?

Voor een Nederlandse importeur van automobielen met een verkoopnetwerk B2C heeft MSR op professionele wijze....
Read more

CRM uitrol

CRM uitrol

Doel was te komen tot landelijk uniforme aanpak, een forse verhoging van het aantal klantcontacten....
Read more

Hoe je met kleine aanpassingen grote IT-processen kunt verbeteren

Hoe je met kleine aanpassingen grote IT-processen kunt verbeteren

Er was geen IT capaciteit beschikbaar, omdat de volledige IT staf bezig was...
Read more

Als de koop gesloten is valt er nog een wereld te winnen

Als de koop gesloten is valt er nog een wereld te winnen

Om in de Aftersales succesvol en gericht marktbewerking uit te voeren is het essentieel....
Read more

Verbetering klantgerichtheid

Verbetering klantgerichtheid

Een levensverzekeraar merkte een omzetdaling, die te wijten was aan een afnemende klanttevredenheid over de dienstverlening....
Read more