Wilt u weten wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Vul dan hier uw naam en telefoonnummer in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Daarnaast behaalde MSR een Gold Ranking in de categorie Sales en een Silver Ranking in
Marktonderzoek
Om succesvol te zijn en blijven in het winnen van nieuwe en het behouden van bestaande klanten is het regelmatig uitvoeren van marktonderzoek essentieel.
MSR voert voor haar klanten een grote variatie aan marktonderzoeken uit. Deze zijn bijvoorbeeld gericht op:
het meten van de tevredenheid en loyaliteit van klanten
het bepalen van marktpotentieel onder nieuwe doelgroepen
het in kaart brengen van koop- en oriëntatie gedrag
het benchmarken van de eigen marktprestaties tegen dat van de concurrentie
het meten van het bedrijfsimago, de merkbekendheid en de merkpreferentie
Onze aanpak
Samen met de klant wordt de te toetsen onderzoekshypothese opgesteld en wordt de doelgroep van het onderzoek bepaald.
MSR verwerkt dit tot een concrete vragenlijst en bepaalt de juiste steekproef in relatie tot de specifieke onderzoekspopulatie
Afhankelijk van het doel van het onderzoek wordt gekozen voor kwalitatief of kwantitatief onderzoek of een combinatie van beide.
Tools
MSR beschikt over state of the art software voor online onderzoek, data analyse en rapportage en heeft sinds 2007 een eigen gespecialiseerd internationaal callcenter voor telefonisch onderzoek.
Kwalitatief onderzoek wordt uitgevoerd in speciaal daarvoor ingerichte onderzoeksfaciliteiten.
Internationaal kwantitatief onderzoek doen wij direct van uit Nederland. Internationaal kwalitatief onderzoek vindt plaats in samenwerking met onze internationale zusterbedrijven in het buitenland of via onze vaste partners.
Resultaten
Naast de onderzoeksresultaten bevat de rapportage gedetailleerde aanbevelingen en actiepunten.
In één of meer workshops worden deze resultaten vervolgens vertaald naar concrete aanpassingen in de (markt)strategie en uitgewerkt in een actieplan voor de korte en langere termijn.
Multiclient onderzoek
Regelmatig voert MSR marktonderzoek uit voor meerdere opdrachtgevers tegelijk
Dit biedt:
Een aanzienlijke kostensynergie
Grootschalig onderzoek tegen lage kosten
Uitgebreide benchmarkmogelijkheden
Directe toegang tot moeilijk toegankelijke onderzoekspopulaties, bijvoorbeeld klanten en prospects van concurrenten, die anders slechts tegen zeer hoge kosten bereikbaar zijn.