Je oogst wat je zaait! Meer oogsten door professionalisering

’’Mijn aftersalesomzetten lopen terug”, “Het is steeds moeilijker om klanten te behouden”, “Hoe kan ik mijn faalkosten reduceren?”. Herkenbaar? Breng uw servicepotentie & processen in kaart en ga hiermee aan de slag. Verhoog uw klanttevredenheid en verbeter de exploitatie van uw lokale marktpotentieel. Voor ieder bedrijf in de landbouwmechanisatie.

Onze Aanpak

MSR biedt u hierbij pragmatische ondersteuning. In enkele sessies worden alle belangrijke stappen aangaande het serviceproces met uw team doorgenomen en wordt ook juist feedback van de medewerkers verwacht om te kijken waar het beter kan of anders moet. Dit zorgt meteen al voor een groot draagvlak en actiegerichtheid. Parallel maakt MSR het service potentieel inzichtelijk door middel van een service analyse (incl. observaties en interviews).

Samen met uw Service Manager gaan we aan de slag om het potentieel ook echt ‘boven water’ te krijgen en om de afgesproken acties door te voeren. Uiteraard mag een KPI dashboard hierbij niet ontbreken.

MSR voert ook regelmatig klantenworkshops uit. De ervaring leert dat klanten en/of potentiële klanten waardevolle informatie leveren voor de sessies met de medewerkers van uw bedrijf. Graag informeren wij u hier nader over.

Tools

  • KPI dashboard
  • Interviews
  • Workshops
  • Actieplannen