Wat je moet weten om je klanten terug te zien

“Versterking van uw Aftersales prestaties door gerichte marktbewerking op basis van de perfecte stuurcijfers”

Omschrijving:

De afgelopen jaren is de Aftersales voor dealers (en importeurs) steeds belangrijker geworden. Tegelijkertijd neemt de concurrentie vanuit het universele kanaal nog steeds toe in deze krimpende markt. Om deze uitdaging aan te gaan en de kansen te benutten is het essentieel dat de dealer beschikt over gedetailleerde marktinformatie en inzicht in zijn eigen prestaties.

Wie zijn mijn klanten, welke werkzaamheden hebben ze laten uitvoeren, wanneer zijn ze toe aan onderhoud en / of reparatie? Wat is mijn omzet en marge per klant, model, bouwjaar? Hoe presteer ik ten opzichte van mijn collega’s? Waar laat ik omzetkansen liggen in de werkplaats? Verkoop ik voldoende ruitenwissers, accu’s, accessoires, etc? Hoe effectief zijn mijn marketing acties? Wat kan ik doen om mijn Aftersalespotentieel beter te benutten? MSR heeft een online portal ontwikkeld dat dagelijks gevoed wordt door de actuele data uit uw DMS en realtime antwoord geeft op uw vragen. Ook kunt u direct vanuit deze tool uw klanten benaderen en de effectiviteit van uw acties evalueren. Wij richten deze tool op maat voor u in en gaan samen met u aan de slag om uw markt te bewerken.

Daarbij kijken wij meteen naar de kwaliteit van uw data en helpen u om deze waar nodig te op te schonen en te verrijken zodat u steeds beschikt over optimale en actuele management informatie.