Market & Business Intelligence

De wereld om ons heen wordt telkens transparanter. Toch is de werkelijk belangrijke informatie lang niet altijd zichtbaar. Ook wordt het steeds moeilijker om in de enorme stroom van gegevens de kern aspecten te volgen en de juiste aandacht te geven. MSR helpt haar klanten met het beschikbaar maken van de belangrijkste inzichten gekoppeld aan direct uit te voeren acties en waar nodig verbeteringen. Informatie is immers pas relevant als het ons helpt onze ambities te realiseren!

  • Onze specialisatie

    Market insights

    • Markt analyse
    • Potentieel bepaling
    • Doelgroep bepaling (incl. bedrijfsadressen voor marketingcampagnes)
    • MSR Fleetdatabase: wagenpark van bedrijven en marktpotentieel
    • Opzet

    Marktonderzoek

    • Opinieonderzoek
    • Trend analyse
    • Product onderzoek
    • Gebruikservaring
    • Co-creatie met de klant

    Klantonderzoek

    • Klant profilering
    • Klantloyaliteit
    • Motieven onderzoek
    • Klanttevredenheid
    • Prijsgevoeligheid
    • Service waarde bepaling

    Business intelligence

    • Performance dashboard
    • Balance score card
    • Medewerkertevredenheid
    • Key employee survey
    • Voortgangsevaluatie

    Business service levels

    • Health check
    • Performance check
    • Service level evaluatie
    • Mystery shopping
  • Onze aanpak

    Bij MSR werken we samen aan succes. We willen de business van onze klanten versterken en doen dat door als gelijke partners op te trekken. Met elkaar brengen we de uitdaging in kaart en maken we concrete actieplannen, en met elkaar voeren we die ook uit. Door resultaatgericht en planmatig te werk te gaan, en door altijd open te staan voor feedback en nieuwe inzichten, realiseren we een tastbare en duurzame prestatieverbetering. Dat is ons doel, dat is waar we samen voor gaan.